يک سرآشپز،‌ گردشگري اسپانيا را متحول مي‌کند

به گزارش ميراث آريا(chtn)،‌ اين کمپين که انتظار مي رود 400 ميليون بيننده از 40 کشور جهان داشته باشد، \" من به اسپانيا نيازمندم\" نام داشته و به گفته گردانندگان آن بيشتر بر معرفي روش زندگي اسپانيايي معطوف شده است.

وزير گردشگري اسپانيا اعلام کرد: هدف از برگزاري اين برنامه احيا مجدد بازارهاي تضعيف شده گردشگري کشور همچون چين، هند و خاورميانه است که طي دو سال گذشته تاثير بسزايي در جابه‌جايي رتبه اين کشور در بين برترين‌هاي گردشگري جهان داشته اند.

فران آدريا، صاحب يکي از معروف‌ترين رستوران‌هاي اسپانيا، به عنوان سفير گردشگري اين کشور به منظور ارتقا مجدد اين صنعت ورشکسته معرفي شده است.

اسپانيا، براي دومين سال متوالي با کاهش 9 درصدي ورود گردشگر در سال 2009 مواجه شد، که منجر به سقوط اين کشور از رتبه دومي پرجاذبه‌ترين کشورجهان به رده سوم شد. علاوه بر آن افزايش بهاي يورو و رقابت تنگاتنگ آن با کشوررهاي ارزان حوزه مديترانه مانند ترکيه و مصر، تاثير مضاعفي بر رکود صنعت گردشگري اسپانيا داشت./109


انتهای پیام/

کد خبر 1388121417